Z kalendarza

Dzisiaj jest
Czwartek
2 maja 2024
Imieniny obchodzą
Anatol, Atanazy, Afanazy, Longin, Longina, Walenty, Walter, Witomir, Zygmunt
Do końca roku zostało
244 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj3911
mod_vvisit_counterWczoraj4557
mod_vvisit_counterW tygodniu18853
mod_vvisit_counterW miesiącu8468
mod_vvisit_counterOgółem8140606

Twoje IP: 18.218.218.230
MOZILLA 5.0,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

zabawa_6Za nami miesiąc październik, który przyniósł nam rozpoczęcie dwóch projektów logopedycznych. Nad wszystkim czuwa nasza Pani logopeda mgr Judyta Wójcik. Ogólnopolski Projekt Edukacyjny „Alfabet Logopedyczny” to wesołe zadania o tematyce logopedycznej opracowane przez Panią mgr Renatę Kolos - Laskowską. Do każdej litery alfabetu przypisane jest jedno zadanie. Zrealizowaliśmy do tej pory już trzy, modyfikując je do naszych potrzeb (na co pozwala autorka projektu). Były to:

  1. A – Ale plama (robienie kleksów z farby za pomocą słomki. Dzieci dmuchały na farbę przez słomkę tworząc przeróżne, fantastyczne wzory. Powstały nawet obrazy, w grupie Biedronki, pt.„Jesienny las” – zamiast kleksów dzieci uformowały z farby drzewa na przygotowanej wcześniej kartce, pomalowanej farbami w jesiennych barwach).
  2. B – biedronka (przenoszenie kropek biedronki przy pomocy słomki, bez użycia rąk. U nas biedronki zastąpiły jeżyki, a kropki – jabłuszka).
  3. C – Celinka (kolorowanka, którą dzieci kolorowały wspólnie z logopedą – najpierw wypowiadały wyrazy dźwiękonaśladowcze przypisane
    do poszczególnych elementów obrazka, a później kolorowały).

Drugi program autorstwa Pani mgr Beaty Racek to logopedyczny program profilaktyczny „Oddycham nosem cały rok”. W ramach tego programu dzieci zapoznały się z wesołą pacynką Nosalkiem, który podczas każdych zajęć przypominał o prawidłowym oddychaniu. Przedszkolaki dowiedziały się jak wygląda prawidłowe oddychanie, co daje nam oddychanie przez nos, jaką funkcję pełni nos, jakie są konsekwencje nieprawidłowego oddychania. Wysłuchiwały opowiadań Nosalka, mierzyły się z przygotowanymi przez niego wyzwaniami i wesoło się przy tym bawiły. W listopadzie kontynuujemy projekty o czym na pewno poinformujemy!