Z kalendarza

Dzisiaj jest
Piątek
17 maja 2024
Imieniny obchodzą
Bruno, Herakliusz, Paschalis, Sławomir, Torpet, Weronika, Wiktor, Wiktoriusz
Do końca roku zostało
229 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj545
mod_vvisit_counterWczoraj3377
mod_vvisit_counterW tygodniu14208
mod_vvisit_counterW miesiącu65260
mod_vvisit_counterOgółem8197398

Twoje IP: 18.118.206.20
MOZILLA 5.0,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

ogrody poezji_1PIERWSZE SPOTKANIE „ŁAPY, PIÓRA I RYMÓW CAŁA FURA- WIERSZE O ZWIERZĘTACH”. W tym roku szkolnym rozpoczęliśmy realizację projektu pod tytułem ZWIEDZAMY OGRODY POEZJI. Na lekcjach języka polskiego, niemieckiego i angielskiego często uczniowie czytają wiersze, uczą się ich na pamięć, ale poza tym niechętnie sięgają po tomiki poezji, uważając je za nudne lub zbyt trudne do zrozumienia. Aby zachęcić dzieci do czytania wierszy, pierwsze spotkanie odbyło się pod hasłem WIERSZE O ZWIERZĘTACH. Na piątkowym wieczorku poetyckim uczniowie poznali sylwetki poetów piszących wesołe wiersze , które są przeznaczone dla czytelników w każdym wieku. Najbardziej popularni autorzy to Ludwik Jerzy Kern, Wanda Chotomska, Urszula Kozłowska, Danuta Wawiłow. Uczniowie klasy IV i V recytowali utwory opisujące w zabawny sposób przygody zwierząt, np. wizytę jeża u fryzjera, kąpiel hipopotama w błocie, pościg dziadka za kurczęciem czy zjedzenie czekoladek przez psa i kota. Wśród dzieci najwięcej śmiechu wzbudził występ Denisa Nola, który w przebraniu babci recytował pełen humoru utwór o pudlu czytającym gazetę i palącym cygaro. Na zakończenie trzej wybrani chłopcy z klasy VI otrzymali do przeczytania wiersze -łamańce językowe. Mimo wcześniejszych obaw , poradzili sobie wspaniale i sami śmiali się z czytanych tekstów.