Drugi tydzień bez zajęć dydaktyczno-wychowawczych w placówkach oświatowych za nami. Rodzice, nauczyciele, ale także uczniowie i przedszkolaki powoli oswoili się myślą pozostania w domu przez dłuższy czas. W minionym tygodniu przedszkolaki: wykonały samodzielnie zdrowe śniadanie, wzięły udział w kolejnej lekcji z projektu „dzieci uczą rodziców”, stworzyły grę planszową wg własnego pomysłu, zbudowały niepowtarzalną konstrukcję z dostępnych materiałów, słuchały ulubionej książki i rysowały swojego ulubionego bohatera, starszaki poznały literę „f” i układały ją z klocków, guzików, makaronu, brały udział w wielu zabawach logopedycznych, uczestniczyły w zajęciach z projektu Dwujęzyczne Dzieci. Dostając zdjęcia oraz informacje zwrotne od rodziców wiemy, że proponowane aktywności bardzo podobają się przedszkolakom, a ich forma jest prosta do wykonania w warunkach domowych. Cieszy nas duże zaangażowanie rodziców i przedszkolaków w wykonywanie wysyłanych przez nas zabaw i mamy nadzieję, że kolejny tydzień będzie równie owocny we współpracę, jak te dotychczasowe. A dzieci będą miały mnóstwo uciechy z podsyłanych przez nas zabaw.
Przydatne linki i strony:
„Godzina czytania jest godziną skradzioną z raju.” Thomas Wharton
|